Adunarea Generală Ordinară a membrilor MUZE
CONVOCATOR
Adunarea Generala Ordinară a membrilor
MUZE – Asociația pentru Teatru, Film, Muzică și Dans
la data de 27.02.2021, ora 14:00, Athenee Palace Hilton, București, Strada Episcopiei 1-3
Comitetul Asociației MUZE convoacă Adunarea Generală Ordinară a membrilor asociației, cu prima convocare în data de 27.02.2021, la ora 14:00, în București, Strada Episcopiei 1-3, în incinta Athenee Palace Hilton. Dacă nu va fi întrunit cvorumul, însemnând a nu fi prezenți 50% + 1 din numărul total de membri, Adunarea Generală Ordinară va fi reconvocată (a doua convocare) la data de 06.03.2021, la aceeași oră și la aceeași locație. Dat fiind contextul pandemic, ne rezervăm dreptul de a modifica locația întrunirii, ulterior datei comunicării acesteia, pentru a adapta locația la numărul de membri ce își anunță prezența fizic. La Adunarea Generală Ordinară se poate participa atât fizic, cât și online. Ședința fizică se va derula respectând temeinic toate normele și măsurile legale și sanitare în vigoare. În funcție de limitările în vigoare, aplicabile la data desfășurării evenimentului, vor avea prioritate în a participa fizic membrii care își depun candidatura pentru Comisiile de Specialitate sau pentru titlurile de Ambasadori.
ORDINE DE ZI
- Constatarea întrunirii cvorumului
- Aprobarea ordinii de zi
- Stabilirea secretariatului tehnic
- Propunere – crearea zonei de “Stand-up Comedy”
- Alegerea și numirea Ambasadorilor Zonali și Subzonali, precum și alegerea membrilor celor 6 Comisii de Specialitate: Teatru, Film, Muzică, Dans, Stand-up, Lobby și negociere;
- Stabilirea unui calendar de lucru al Comisiilor de Specialitate
- Alegerea cenzorilor din Comisia de Cenzori
- Înființarea unor comisii provizorii (Modificarea Legii 8, Schema de ajutor de stat, Susținem cultura în București, Cesiune pe Pasiune, organizare de activități de creație, etc)
- Propunere de angajare a unui consilier juridic al Asociației
- Prezentarea personalului voluntar (secretariat, consiliere juridică, trezorier, creație, etc)
- Prezentarea și aprobarea principalelor strategii și direcții de acțiune pentru realizarea scopului Asociației
- Aprobarea parteneriatului cu alte asociații și federații
- Prezentarea și aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli
- Prezentarea și aprobarea raportului anual, privind activitatea desfășurată
- Prezentarea și aprobarea unui concurs de creație, dedicat membrilor Asociației
- Diverse
Toți membrii Asociației își pot depune candidatura pentru titlurile de Ambasador Zonal sau Ambasador Subzonal, trimițând până la data de 23.02.2021 către office@asociatiamuze.ro următoarele:
- CV profesional
- Scrisoare de intenție, care să cuprindă obiectivele propuse spre realizare pe perioada mandatului
- Titlu mail: Candidatură Ambasador Zona (menționați zona) – Nume și prenume
Prezentul convocator se afișează pe site-ul Asociației, la punctul de lucru și la sediu și se trimite în format electronic către adresele de e-mail ale membrilor, precum și prin text, pe numerele de telefon ale acestora.